Sol och regn

Igår hade hela familjen en ute dag. Vi åkte över till Öland och satte oss vid stranden och åt lite lunch, men dte blåste så kyligt så vi packade in oss i bilen efter att ha ätit och åkte hem. Där la jag mig i solstolen på balkongen och solade mig en timme, vilket gav ett bra resultat. Alltså jag brände mig inte och fick en fin ljus brun färg :)
Men idag regnar det :/ suck.. Hade tänkt lägga mig på balkongen då malva sover sina stunder, men inte i detta väder..

Fredag och sambon åker om några timmar och jobbar sina 13 timmar :( suger att sitta själv hela fredagkvällen, men jag har både ett avsnitt av Glee ocxh The Vampire Diaries att se ikväll + Big brother om jag orkar hålla mig uppe så länge, så jag kan nog underhålla mig :) kan ju även pyssla med naglarna om det skulle vara så ;) haha..

Lite bilder sen igår, som jag tycker mkt om!





2012-05-04 @ 11:28:52 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Det är så tråkigt att det blivit dåligt väder igen! :/ hoppas att det snart blir sol & mys. Kramar

2012-05-05 @ 18:47:41
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Emma Josefine

sååå fina bilder :) härligt med grönt gräs och färgglada kläder på lillsessan ! går Malva på egen hand nu ? kram

2012-05-06 @ 11:57:00
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0