Utan barnvagn

Vilken lördag. Vet inte hur jag ska börja!
Jag vaknade till halv 8 och såg på mobilen. Jag hade ett sms.
Sms:et var ifrån sambon (som hade åkt till jobbet för helgens arbete) och där står det något liknandet detta
" fan fan fan, jag glömde att lämna av barnvagnen och ta med mig mat till jobbet. fan "
Barnvagnen var i bilen och sambon hade ej plockat in den, vilket han skulle göra då jag måste ha den idag när han jobbar och jag en hund att rasta.
Men han glömde, surprice surprice :)

Så efter smset börjar jag messa runt och kolla om det var någon i närheten som kunde låna Malva en barnvagn för dagen och tur att en mamma i min trapp hade kvar vagnen hon hade till sin tjej när hon var i Malvas ålder. Så vi fick lånat en sitt/liggvagn :)

Nu har vi varit ute i 2 1/2 timme med Linn, Johan och Sam ute på Svinö, som tyvärr är betäckt med översvämning :/ Vattnet har stigit så högt att halva ön är under vatten. Men en promenad fick vi och skönt var det, trots blåsten :) Nu ska vi värma upp oss, äta lunch och vika in tvätten sen igår.!


Jag och min Malvis <3


Sam och min Gizmo <3

2012-01-14 @ 13:32:53 Familjen Olsson - Lindström på äventyr Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0