Helgen som varit

Värst vad denna helgen har passerat fort förbi.
Känns som vi inte ha gjort något men ändå har vi haft fullt uipp hela tiden.
Fredag sprang iväg då sambon jobbade, sen handlade vi lite och sen skulle Gizmo ut, Malva badas och sen sova. Då Malva sov och sambon programerade och bara skit på tv:n tog jag och skulle prova på en ny teknin inom vatten marmoreringen (lyckades inte) så jag måste köpa nya lack och då ska jag benemej lyckas :) Så det blev en snabb ihopsvepning vilket resulterade att de blev slarvigt och halvdant. Jag lägger upp det imorgon!!
Lördagen spenderade vi ute hos M:s pappa och hans sambo i deras hus och vi fick hälsa på deras nya tillskott i familjen, valpen Knut :) 10 veckor gammal,. Jag är såååå valpsugen! Vi var där hela kvällen så ner vi kom hem blev det lite gröt för Malvas del och sen sova.
Då passad jag och M på att kolla på Melodifestivalen som var SKIT. Vad i helskotta är vi påväg. Loreen verkar tydligen den som vi kommer att skicka vidare, för de andra är en skam att skicka vidare för Sverige - och det är min åsikt!
Och nu kom vi till söndagen, där vi har njutit av vädret, ändrat om i dekorationen lite och planerat veckan som kommer.

Nu ropar Malva på mig, eller hon är snarare trött och får inte sova förens tidigast halv 7 så nu ska hon underhållas i en timme sedan sova. Då ska jag krypa ner i soffan och ligga där några timmar och inta lite choklad :) mums!


Lille Knut :)




Dagens middag bestod av fisk, potatis och dillsås, vilket hela familjen gillar.
Malva äter ingen burkmat med fisk i, men den hemma lagade fisken äter hon
och verkligen njuter :) Att äta "vuxen" mat är gott!!

2012-02-19 @ 17:49:21 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe försöker lära killarna att äta vuxenmat men är ingen större hit ännu...

2012-02-19 @ 18:43:55
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0