Vårväder

Nu är verkligen våren här.
Solen skiner, värmen är på topp, vindstilla och humöret är på topp :) Fel att klaga alltså. Sovmorgon fick jag denna morgon, men jag vet inte om jag kan kalla det sovmorgon när jag inte gick och la mig förens vid 3 tiden, på natten. Jag och M satte uppe hela natten och kollade på avsnitt ifrån en serier vi fastnat för, Sons of anarchy. Otroligt bra serie, bra skriven och mycket spännande..

Jag, Malva och Gizmo har nu varit ute på en promenad i detta underbara väder, och jag hade med mig kameran så det blev lite foton på mina bebisar :) Jag måste verkligen börja fota mer med kamern, och lära mig den. Bildern blir ju inte så speciella så jag måste ta och lära mig fler inställningar!






2012-04-15 @ 12:40:43 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Tack för gratulationen gumman :)



Vilka härliga vårbilder! Här kom det en massa snö i fredags så inte lika vårigt med andra ord.



KRAM!

2012-04-15 @ 20:29:43
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0