Leverfläckar

Jag kom precis hem från läkaren.
Varit och tagit bort leverfläckar. Planen var att vi skulle tagit alla mina 4 som står ut på ryggen, men vi tog bara 3. Jag började kallsvettas och se suddigt så då tycke hon att ta den sista med var onödigt. För den ser inte farlig ut är en liten utstående leverfläck. Men aldrig mer att jag gör om det, så vidare de inte är farliga.. Nu får jag ärr istället för fläckarna..
Det värsta är helt klart när de ska bedöva. De känns som om läkaren trycker allt hon kan med en nål i ryggen, så långt in hon kan i leverfläcken..
Men nu var de över och om 2 veckor ska jag tillbaka för att ta bort stygnen. Och enligt doktorns order så får jag inte duscha ryggen på flera dagar och när jag gör det måste jag byta plastet ovan och inte böja ryggen nu idag och imorgon, utan ta de lugnt.. Det jobbiga nu efteråt är nu när bedövningen börjar släppa och jag har värk :/ så en Ipren är intagen och ska lägga mig och vila lite om en stund!

2012-04-03 @ 12:23:41 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fia

nejdå jag tog inte illa upp, alla har så olika åsikter och man gör det som man själv tycker är bra till sitt barn, så är det bara :)



men fy vad läbbigt, jag skulle också behöva ta bort en leverfläck i nacken, den står rätt ut! gjorde det ont?

2012-04-03 @ 15:12:58
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag skulle med behöva ta bort några men har skjutit på det i flera år nu. Men hur går man tillväga? Vart vänder man sig och kostar det något?

2012-04-03 @ 20:57:03
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0