Äntligen helg

Fredag, vilket är skönt. Det innebär att M är hemma med oss till måndag iallafall.
Idag har jag skurat badrummet från topp till tå och hann inte längre än så förens Malva ville ha mat, Gizmo behövde gå ut och sedan var det handlig, matlagning och sista kvällsbuset innan fröken Bus skulle sova..
Nu sitter jag här. Målat naglarna lite (men slant med acetonet och det blev skit IGEN), pratat med Jenny (Malvas gudmor) i telefon i 45 minuter, skrivit en shopping lista inför ett besökt till Gekås Ullared framöver och funderat lite på hur jag ska lägga upp allt jag vill och behöver göra.
Imorgon blir det lugnt, eller iallafall vad det är planerat till. Jag ska fortsätta att ta tag i storstädningen i resten av lägenheten och sedan blir mys och bus med min egna lilla familj :)
På söndag blir det biomys med M och Tobbe & Annie och då ska mamma stta "barnvakt". Malva lär ju sova så mamsen ska bara sitta här om hon vaknar!

2012-04-13 @ 23:07:45 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0