Full fart hela tiden

Åh vilken dag det har varit..
Dagen har varit mysig, absolut. Men Malva har ej haft den bästa dagen - Hostig, febrig och väldigt mammig. Vi gick på Ikea i 3 timmar, och sedan shoppade i 2 timmar, där vi spenderade minst en timme på hm och jag överdrivet inte nej. Det tog sin tid där :) Både Fia och jag var helt slut sedan, ingen av oss orkade vara sociala men det blev ingen pinsam tystnad då och skönt är det. Fia är en toppen tjej, vi kommer bra överrens vilket gillas..

Dagens köp på Ikea blev en miniorkide, lila blockljus och tyg till Malvas scrapbook. Övriga köp blev strumpbyxor, stickad tjock lång kofta, body till Malvisen :) och jag fick mig ett par kängor och en tubscraf..

Nu har jag småplockat lite i lägenheten och tänt ljusen, så nu blir det mys innan dottern ska nattas och sedan måla naglarna :)

God onsdagskväll på er!!

2011-09-28 @ 20:49:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Så mycket fint du köpte =) Blev ju en hel del faktiskt nu när jag läser hihi

Kan tänka mej att det blev mys med ljusen :)

Tack igen för idag. En toppendag o gud så trötta vi vart i slutet. Som vi sa, lagom flummiga haha o absolut ingen pinsam tystnad utan känns så himla lätt när vi umgås :) Hörs snart igen. Sov så gott nu! Kramisar

2011-09-28 @ 22:00:32
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför gå på stan om hon är sjuk då? Kanske är bättre att vara hemma och vila då...

2011-09-28 @ 22:15:32
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Ja hon går upp bra och det är riktigt skönt :D

2011-09-28 @ 22:16:24
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

SV; Åh tack vad rar du är =). Ja, äntligen kommer vi få en liten! Nu känns det inte omöjligt iaf som det gjort tidigare :). Kramis

2011-09-28 @ 22:27:28
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0