Första lördagen i oktober

Från och med nu, idag, så har sambon bytt skift och jobbar hel/dag så han jobbar lördag och söndagar dagtid, vilket är skönt. För då har jag honom hemma när det är dags att sova. Jätte jobbigt att gå och lägga sig när han ej hemma, men nu slipper man det för nu är han hemma alla nätter :)

Igårkväll när både Malva och sambon sov, så beslöt jag mig för att ta cykeln ner till stan för att träffa underbara Linn. Och som vanligt hade jag super trevligt med henne, barnfri och tjejetid :) det behövs ibland! Kom hem sent så ej fått sovit så mycket, fast att Malva tog sovmorgon så är man ändå trött.

Hade velat åkt över till öland på skördefesten idag, men det hoppar vi över och stannat hemma istället, blir bara att ta det lugnt och njuta av det underbara vädret idag. Så idag blir det bara lugnt här. Jag ska ut nu med Gizmo och Malva en stund, men sen så blir det lugnt hela dagen. Ska tvätta upp hela berget med tvätt och ha maten lagad och klar tills sambon kommer hem ifrån jobbet. Så nu ska jag hoppa i lite kläder, Idag blir det mjukis-out fit för bådas del :)

2011-10-01 @ 11:23:20 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0