Gipsa magen

I och med att jag har så intensiva sammandragningar/förvärkar så ska vi försöka gipsa magen idag. Sen hur det blir får vi allt se men vi ska försöka få det gjort idag iallafall. Vi okrar inte med att känna oss stressade eller pressade att göra det på lördag, då har vi redan lite annat planerat att göra + att jag skulle inte förvåna mig om bebis skulle titta ut innan dess bara för att :) Bättre att vara på den säkra sidan! 


Vi ska försöka på min avgjutning av magen att se ut liknande, vi får väl se hur det går. Magen är så låg nu så vi får se hur det blir :)

2011-05-26 @ 16:20:45 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

haha nej, precis! Det är ju inte så stor risk att man åker dit :P



Jaa, jag stod upp! På en stor plastrulle som vi hade satt ut på golvet, för det blev ju kladdigt :P Finns bilder i bloggen min tror jag på när vi gjorde det :) Vi satte gips över magen och brösten!

2011-05-26 @ 17:47:03
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Sanna -MAMMA :)

Joda, nu har det hänt grejer :)

Ut kom en liten tjej i måndaskväll :)



Gick över med 4dagar :)

2011-05-26 @ 18:49:38
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

jag ska också göra en gipsmage senare i graviditeten. min syster har gjort det under alla sina tre graviditeter, det är jättesnyggt att måla dom i någon färg och sedan hänga upp på väggen. personligare kan det nästan inte bli i ett rum :)

2011-05-26 @ 19:48:05
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0