Gardrobs "renovering"

Nu när vi har börjat köpa kläder och saker till bebisen så var det dags att göra om i alla gardrober så kläderna skulle få plats. Så idag var vi en snabbis på ikea, ni ska veta hur mkt folk det var PUUHHH, och köpte 2 ställningar med 4 korgar var. Och Micke skulle hjälpa mig att sätta ihop själva ställningarna. Självklart så tittade jag bort i någon minut och när jag väl tittade tillbaka så hade han satt ihop sidorna fel så imorgon måste vi åka tillbaka till ikea och se om de kan hjälpa oss att få loss den och sätta ihop den rätt :)  Håll tummarna!


 

Men en ställning blev rätt ihop satt och nu har jag flyttar, vikt ihop och ordnat i min ena gardrob. I andra gardroben har jag också en uppsättning av hängning och under där ska bebisens kläder få plats är det tänkt, hur det nu ska gå, men det SKA gå :) Under tiden jag pysslade med detta så satt Gizmo utanför och kikade in, sötnosen.

 

2011-03-26 @ 22:26:41 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Precis! :) När vi pratade med BVC - sköterskan om att ge Viktor tillägg på kvällen bara för att han inte blev mätt sa hon att många gjorde det för att få sova hela natten. Men det hör juh till att gå upp och ge mat till de små - det tillhör småbarnslivet, så klaga ska man inte göra :D Sedan kan jag juh inte säg aatt jag halvsover ibland när jag ger honom mat, men det är mysigt att ha honom i famnen! :)



Kramar <3

2011-03-26 @ 23:49:01
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: jen

sv: haha =) ,joo men jag tror nog oxå lite på sånt el tror o tror. vissa saker stämmer juh in så anntingen är det bara slumpen el så är det så att ibland stämmer det bara. ,finns juh en massa olika skrock och tester.



När jag väntade Oliver gjorde jag tester o det vissade pojk, alla skrock stämde på pojk el dom flesta gjorde. ,nu har jga gjort tester typ svara på fråger, o sen man ska skriva in när man är född o barnet blev till, exakt vilken dag o allt sånt där och alla, el har gjort 4 tester tror jag men alla har blivit flicka.

Å på skrock stämmer dom flesta med flicka.

Sen är magen annorlunda denna gången men kan inte riktigt få kläm om den är större el mindre men den är annorlunda iaf o sen har jag inte alls mått som jag gjorde med Oliver utan mycket mycket värre.

Mår man mycket illa sägs det juh vara flicka =)

så jag tror på en flicka eftersom denna grav är så himla annorlunda en med Oliver.



Men är oxå lite sån, kan inte bestämma mej va jag egentligen tror heller. ,men eftersom allt är så annrolunda tror jag flicka men sen är vi tydligen killsläkte bland mina syskon. el vi är. jag o mina syskon har 5 pojkar tillsammans. Så då tror jag lite på att det blir säkert en pojke nu med.



Med Oliver var jag helt säker på en pojk, kände det på mej men så hade jag en känsla att jag får la säkert en flicka för mina synder, haha. som ska göra det jävligt för mej som jag gjorde själv för mina föräldrar haha. fast var säker på en pojk va nästan helt hundra så när det tittade ut en pojk så blev jag inte direkt förvånad o typ, oj jasså en pojk utan det var mer "aa jag visste det". typ sån känsla hehe.



Har du drömt nått att du fått din bebis ? o isf fått veta vilket kön det var?

2011-03-27 @ 05:36:37
URL: http://lifeofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0