Rea-fynd

God lördag på er alla.
Hoppas ni har haft en bra dag hittills och får en fortsatt bra kväll. Idag har Malva & Jag varit och myst med Madde lite,Mycket trevligt. Tyvärr händer det för sällan men det ska vi ändra på. Medans vi väntade på att möta upp henne så gick vi in på Lindex och kikade lite. Hittade en vit längärmad omlott body som jag köpte till Malvis. På prislappen stod det 79kr nersänkt till 50kr, men när jag skulle betala fick jag bara betala 25kr för bodyn. Vilket klipp :) Malva som växer så det knakar och får aldrig för mycket kläder,. Pappa ogillar hennes kläder som ej är i omlott form, för det är jobbigt att ta anser han. Vilket jag ej gör. Visst är det lättare med omlott, men jag gillar nog bäst de som ej är omlott :)

 

 

2011-07-30 @ 17:16:35 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: tess

Det är ett galet bra pris det ;)



sv. yes, mina två små vavvor ;)

2011-07-30 @ 21:59:57
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Galet bra pris! Och vilken söt body! ;)



Williots pappa tycker också omlott är lättare att klä av och på! ;) Men jag är nog lite som du! Jag gillar sånt som inte är omlott..:)



Ha en fin kväll!

KRamis

2011-07-31 @ 22:39:40
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0