Everybody put your hands in the air and say yeah yeah yeah

Förlåt för att jag har varit frånvarande  + att jag är dålig att svara på kommentarer men jag får inte min ro att sätta mig framför datorn riktigt. Det kryper i kroppen och jag vill bara vara aktiv. SCREW illamåendet och värken i kroppen, Nu ska jag allt komma igång igen. Back to the real me..
Jag älskar ju att hålla igång, träna, ta långa pwerwalks och vara aktiv, men början av min graviditete har hindrat mig lite men nu har jag bara bestämt mig + att det är lite bättre att jag ska tillbaka till mig själv. Men jag kan inte riktigt göra allt jag vill och för att bebisen ska ha det så bekvämt som möjligt så väntar jag på att snön ska försvinna och då jäklar blir det andra bullar.. Jag får nöja mig med powerwalks sålänge..

Ikväll åt jag och sambon tacos, och jag är ju så van vid att kunna äta mycket lök, för jag älskar det men tyvärr blir ju magen lidande. Men i och med att jag inte bara får tänka på mig själv längre så blev det mindre lök. Men det tycker inte magen om alls. Tack och lov är jag inte dålig i magen, men den låter en hel del. Men vilken besvikelse maten har blivit. Jag ÄLSKADE tacos innan jag blev gravid, men nu skulle jag klara mig utan det. Jag skulle inte bli ledsen om jag aldrig mer fick äta det. Och så är det med mycket mat just nu. Det är enbart kall mat som sallader som jag har suget efter..



ÄNTLIGEN har Chris Browns låt Yeah 3x kommit ut på spotify, MEN det står inte att artisten är Chris Brown, fast det är det. Dumt kan man tycka, men jag bryr mig inte vad det står artisten heter, den bara finns med på spotify och jag är såååå glad :) 

2011-01-18 @ 22:25:36 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Classy - Ung mamma till Milo ♥

Ja visst är det :) Hur kommer det sig att du gjort så många ultraljud redan?



Spännande, jag va för nyfiken och kunde verkligen inte hålla mig, haha :P

2011-01-19 @ 01:21:44
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 35

Det tycker jag absolut att du ska göra! :D Då är det bara tyg, tråd och tillbehör som måste inhandlas för annars kan du göra allting själv - så skulle du se snygga kuddar kan du bara köpa tyg och så liknande med mera, helt suveränt! :)



Annars får du be din man köpa en till dig :) Så gjorde min kusin och hans flickvän - för att hon skulle föda skulle hon få en diskmaskin ;) Haha.

2011-01-19 @ 11:28:10
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: DIESSEL

sv: ja det är en känsla för sig att få se sin lilla bebis i magen.

Min "lilla" knodd är nu 4 månader men jag älskar att se tillbaka på tiden när han avr så liten som på bilderna .. dem växer alltför fort haha

2011-01-19 @ 13:10:09
URL: http://candyz.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack så mycket. Nu mår vi mycket bättre igen!

Hur mår du själv? Går allt bra?

Kram kram

2011-01-19 @ 15:06:27
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 38

SV: Ja visst är det! Vi har tur som har så underbara familjer ;)



hehe jag brukar också alltid köpa något på ikea, men det blev faktiskt inget igår. Hade för bråttom innan dom stängde så det var bara snabbt och hämta det min mamma skulle ha :P

2011-01-19 @ 16:29:44
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Det är konstigt det där med mat och att vara gravid. Man kan älska en sak för att nästa sekund hata det för att sedan älska det igen.

Underbara gravidsvängningar :)

2011-01-21 @ 11:40:18
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: alfamamma

Så har det varit med mycket mat för mig, den har helt enkelt smakat äckligt sen jag blev gravid. Däremot var tacos UTAN köttfärs det enda jag kunde/ville äta ganska länge. :)

2011-01-22 @ 00:10:43
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0