Dagens snackis

På jobbet idag på både fikarasten och lunchrasten så har det bara pratats om bebisen i magen på mig :) Alla har fråga om namn, hur jag mått, hur jag mår, vad jag tror det blir för kön, föräldrargruppen, förlossningen med mera.. Och inte visste jag att rykte gick så fort runt. Men samtidigt så går det inte att dölja och jag ser mer gravid ut nu än tjock så klart alla visste :)

Det är kul att små många tycker jag har en fin mage. Att min mage är alldeles lagom stor/liten på mig. Jag hoppas inte samtidigt som jag hoppas jag får en stor mage. Det negativa med en för stor mage kan vara att man får bristningar mer. Jag märker inga tecken än på det att jag ska få det på magen, medans jag visste det och såg hur det dök upp på bysten..

Men jag älskar min lilla mage :) Det gör min sambo med. Han pussar och smeker den hela tiden + att han pratar mycket med bebisen. Nästa vecka är det dags för ett återbesök hos BM, ska bli kul att träffa henne nu. Det var några månader sedan!!

2011-02-16 @ 16:53:56 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica - Gravid v38

Då får du säkert lyssna på Hjärtljuden? Eller de kanske du har gjort tidigare? Vi hörde första gången i vecka 20 har jag för mig.

2011-02-16 @ 17:31:46
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Killmamman

kul, grattis! när är det dags?

2011-02-17 @ 00:53:35
URL: http://killmamman.wordpress.com/
Postat av: alfamamma

Det är så kul med bebisprat!

2011-02-18 @ 13:33:31
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0