Öppna förskolan

Nu strax ska vi bege oss till Öppna Förskolan.

Det var några veckor sedan vi var där så nu ska vi dit idag. Men ingen god morgon här inte. Malva vaknade igår vid 23 på kvällen och var VAKEN till 03 på natten, 4 j****a timmar. Kan lugnt säga att jag var väldigt trött och har knappt sovit ngt inatt.. Så jag ska sova en stund efter att vi har kommit hem ifrån öppna förskolan, jag måste det..

För övrigt så är Malva pigg och glad, som vanligt, men bara en såååå mkt tröttare Mamma :)

2011-12-08 @ 09:18:42 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Stora tjejen, vad fort det går!



Här har jag också pigga barn med en trött mamma, härligt det är. ;)

2011-12-08 @ 11:22:29
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0