Dumma trösklar

Hej bloggen, Malva här!
Jag tycker inte om våra trösklar som v har hemma. De förhindrar mig från att ta mig vart jag vill. Största uytan är i vardagsrummet, så där håller jag till en del.
För nu springer jag närsta i gå-stolen. Har råkat kört över mammas tå och då skrek hon till lite, inte såg hon att jag kom. Så nu har mamma ont i sin tå, men vem kan bli sur på mig liksom?!  Det går inte, det är det som är tur att man är söt. Nästan farligt söt faktiskt..

Nu ska mamma och jag skriva en önskelista, till mig :) Jag önskar mig inte mycket. Tycker det är svårt. Jag är så glad att jag har min mamma som gör allt för mig. Allt jag önskar mig är det kommer snö, för det vet jag att mamma vill :) Men jag vet att lite släkt vill veta vad jag önskar mig, så någpt litet ska jag nog komma på åt dem. 




2011-12-14 @ 12:55:00 Malva bloggar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0