Tack tack tack

Malva tackar "Moster" Madde så himla mycket för de hängselbyxor ifrån Lindex som hon ville ha :) Storlek 62 på dem så om en månad kan hon förhoppningsvis börja ha dem, fast vi precis bytt till 56 som kan vara stort än. Men de är sååååå underbara till hösten och hon lär bli sååååå söt i dem, så jag vill att hon ska kunna ha dem länge!



Efter att ha tagit en lång och otroligt mysig promenad så ska jag nu avnjuta ett glas vitt vin med sambon och vår sovande tös <3 Mitt liv är allt för bra, jag bara kan inte sluta vara så lycklig, jag har det så bra! Jag älskar att vara mamma <3

2011-08-05 @ 20:55:35 Permalink


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Så fina hängselbyxor, malva kommer bli så söt i dom ;) måste köpa några sånna till Alex oxå till hösten. Ja jag vill jättegärna ses :) kanske lite shopping o fika ;) kram o natti <3

2011-08-06 @ 00:20:43
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0