sunday sweet sunday

Jag vet inte om det bara är jag som tycker om söndagar. Att söndagen är en mysdag. Jag tycker om söndagar för då brukar vi alltid städa av lägenheten och vad underbart det är att ha ett rent hem efter en vecka med  massor av hundhår, bajsblöjor och dammtussar. Men även så kan man med gott samvete bara ta det lugnt med, man kan helt enkelt välja och vraka.

Idag så är planen att vi ska småplocka lite i lägenheten och åka och panta. Hatar dessa småflugor som samlas bland panten, usch. Sen blir det bara att ta det lugnt och ta varje timme som den kommer. En lång morgonrunda har blivit avklarad hittills och massor av magmassage på lilltjejen, som destovärre har blivit förstoppad. Så vi ska ringa bvc imorgon och ev. få komma dit, det beror på hur mycket jobb sköterskan hade.

2011-08-14 @ 14:16:14 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter hon ersättning? Isf prova ge Semper Bifidus som finns att köpa på apoteket. jag ger det till min dotter två gånger om dagen så hon inte blir förstoppad av ersättningen som hon äter. Funkar jätte bra.

2011-08-14 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0