Min pälsboll Gizmo

img_5701 (MMS)

Som ni vet och ser så har Gizmo mycket päls. Och många vet att hundar, speciellt med mkt päls, behöver pälsvård. Jag har dock upptäckt att ju mer och oftare jag borstar honom ju mer fäller han. Jag borstade honom en gång för 2 veckors sedan och nu bara fäller han i massor, jätte tråkigt. Så ikväll borstade jag honom igen och mkt päls fick vi av, men mer tar jag imorgon. Nu ska jag natta Malva sen ta lite kväll!!

2011-08-23 @ 21:40:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej =) Vad fint du har gjort med bloggen :) Undrar bara om du använder några speciella borstar/kammar till Gizmo?



Har en stålkam, mjukborste och karda. Behöver något bättre för att reda ut tovor med. Loves päls trasslar sig o blir tovor jätte fort. Trots ett balsam som ska hjälpa emot att tovor bildas.. Något tips?



Kram

2011-08-29 @ 19:21:23
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0