Dator

Jag är så himla trött på min bärbara dator.
- den har massa falska program som gör att man måste godkänna allt man gör osv
- den stänger av sig själv hela tiden
- blir överhettade efter att ha varit igång i 30 min
- är seg och skulle behöva formateras om
- laddaren till datorn (sladden) har Gizmo när han bebis gnagit lite på och den har
  nästan gått av och den gnistar hela tiden.
Så nu när sambon köpte sig en ny dator så står den gamla bara och samlar på sig damm i lägenheten. Men nu har jag bestämt att jag vill ha den istället för min bärbara. Den behöver dock rensas och formateras om men sen tror jag den blir bra för mig. Är trött på att inte kunna blogga när jag vill för den jag sitter på nu (sambons nya dator) är upptagen.

Nä nu ska jag ut med Gizmo och Malva en rundan innan vi måste ta tag i dagen :)

2011-08-20 @ 13:07:25 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: catrine - 2barnsmamma

Ja precis! min dotter fick första tanden när hon va 4månader.. men är ju olika!

men oliwer har också sina händer i munnen hela tiden och dt är upptäckten :) snart upptäcker dom små fötterna också :) myspys!

ni har verkligen fått en ängel ...



å du, min dator är likadan ;)

2011-08-20 @ 13:28:13
URL: http://catrineclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0