Purple nails

Bröt ringfinger nageln väldigt långt in så den är kort och gör skit ont för man kan känna på nagelbandet. Men inte stoppar det mig ifrån aceton och nagellack. Glömde visa färgen, så ni får bilder från idag, det är lite avskavt på vissa naglar för jag använde ingen topplack denna gången.

 
Med blixt                                          Utan blixt

Lacket är ett av Depends minilack och den rätta färgen är mer mot det mörkare hållet, mörkare än med blixt.

2010-09-12 @ 19:13:08 Naglar Permalink


Kommentarer
Postat av: Medina

SV; haha får se om jag lägger upp den någon gång framöver:D

2010-09-12 @ 23:13:57
URL: http://medinastyle.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hej hej! Jag pysslar också med naglar, fast med gelé... säg till om du är intresserad, kostar bara 200 :)Kika in på min blogg om du vill se naglar jag gjort ;)

Kram

2010-09-26 @ 22:05:31
URL: http://mimmiemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0