Före & Efter

Nu är äntligen väggen i sovrummet målad och klar. Skulle velat målat en 3:e gång men fick så ont i armarna och måla då det är högt i taket.. Men som ni ser på före bilden är fondväggen röd och nu är den mörklila. Jag valde en mörkare för de andra väggarna är vita och det ska införskaffas ett vitt sängöverkast och flera kuddar med mera och vill få fram något stort och mörkt, vilket blev väggen =) Jag är jätte nöjd, gillar färgen väldigt mycket..







Dock syns inte den riktigt rätta färgen på bilden,
men den är mer mörklila inte mot det röda hållet..

2010-09-05 @ 12:24:04 Inredning Permalink


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Fullpott på dig :) Allt bra idag?

Kram!

2010-09-05 @ 20:35:30
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha verkligen! Tack du :)



Fint sovrummet blev föresten! :)



Haha jag kan tänka mig det, hur länge e de kvar nu? Kram!

2010-09-05 @ 23:43:30
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0