Smutsig hund får han vara

Kom nyss in från att ha varit ute med Gizmo, Stella och Nalle + repektive ägare i skogsområdet. Måste säga det var riktigt skönt att få komma ut, fast det var lite kyligt så är det ändå frisk luft.. Men Gizmo är såååå skitig och lerig, men direkt när vi kom in gick han och la sig och jag har inte mage att väcka honom för att bada honom.. Tror han får vara sktig ett tag sen kan han badas sen =)



sitter på min sambos dator och hittar inga bilder på Gizmo, finns så många mappar att leta i och hittade en gammal bild på mig och sambon som jag har satt ihop, minnen är det <3

2010-11-16 @ 15:14:39 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: L

Hej



Har några frågor som kanske låter dumma... Det är så att Love har inte börjat lyfta på benet än... så han lyckas flera gånger om dagen kissa på magen... Så jag måste skölja av honom i princip varje gång vi är ute... När började Gizmo lyfta på benet?



2010-11-17 @ 21:08:19
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0