Utställnings träning - NEJ TACK

Fy tusan vad tråkigt och boring det var. Jag har aldrig varit så uttråkad. Asså inte att se på de andra utan hur uttråkad Gizmo var. Han la sig ner och tvättade sina tassar och allt. Inte alls intresserad. Det händer för lite jämfört med agility och lydnad. Men jag ska iallafall lära honom kommandot "stå" ifall jag vill ställa ut honom när han är lite äldre..


En lapdog ;) Knähund bredvid min bärbara dator!

Nu är det bara 5 veckor kvar tills vi flyttar och jag måste lära Gizmo gå i trappor. Vi bor ju på första våningen så det är bara 6 eller 7 trappsteg och han måste lära sig gå "ner" iallafall, för upp är inte så svårt men ner är svårare då han är höjdrädd :/ Suck..

Nu ska jag ut på min sista runda iallalfall.. Godnatt och Godkväll eller Godkväll och Godnatt!

2010-05-20 @ 21:54:17 Gizmo Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0