Trött och stressad

Nu sitter jag här, framför datorn på ett tag eller dygn. Jag känner att jag knappt hinner med något alls. Kliver alltid upp skit tidigt för att hinna med gå ut med hunden både när jag vaknar och innan jag sticker till jobbet. Sen är jag på jobbet den mesta tiden på dygnet känns det som, sen hem och slänga i sig mat. 2 timmar senare är det dags att krypa ner i sängen och hann knappt allt jag skulle göra. Dock ikväll hade jag tänkt tvätta men ska nog ta tvätttiden på fredag då jag är ledig men har lite planerat den dan med. Sen jobbar jag på lördag men ledig på söndag men har ett träningspass och ska till den nya lägenheten och titta lite.. Träningen känner jag att jag inte hinner med. Dock har det varit mycket arbetspass denna veckan så nästa blir lättare för jag hoppas.
Har inte hunnit tränat med Gizmo alls, vilket suger. Dock var sambon hos veterinären i måndags med Gizmo. Hans bett från fästingar har inte lagt sig (han är känslig mott fästingar och får bölder och rodnad) så vi har fått en kräm vi ska smörja in och blir det inte bättre om en vecka så ska vi tillbaka så ska de ta en titt. Inget allvarligt är det för han äter, bajsar, kissar, busar och gosar som vanligt =) Har du det lika stressigt som mig? Hinner du allt du ska göra?


Bjuder på denna ljuvliga valpbilden på Gizmo, cirka 4 veckor gammal..

2010-05-19 @ 08:14:58 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0