Mind shopping

Detta inlägg skulle bli publicerat imorse men något blev fel :/ Så det kommer nu istället!


Nu är det snart dags för mig att bege mig till Cubus. Idag är det fullt upp som alltid och jag är redan stressad till tusan men jag ska nog allt se till att hinna med det mesta idag..

Lite plagg från Cubus självklart som är jag-vill-ha-plagg

Svart jumpsuit   Marinblå blommig sommar klänning (finns även i vit, vill ha båda)
En ljusrosa klänning med bälte i midjan   Sailor marinblå kjol

2010-05-20 @ 18:21:16 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, jag visste inte ens att Cubus fanns som affär - jag trodde bara att det var en internetkedja. Men oj vad glad jag blev nu :)

2010-06-26 @ 21:59:20
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0