Gizmo "hopp"

Jag har tränat väldigt mycket nu den senaste veckan att hoppa över olika hinder. Vilket har varit kämpigt då han inte velat hoppa och att han är höjdrädd. Men idag satte han det :) Han hoppas vid kommandot "hopp" och kan göra det flera upprepande gånger efter varandra.


Ett favorit ställe att sova på i en udda ställning

Men ett magplask blev det idag. Synd jag inte filmade det.
Sambon säger att jag ska springa och själv hoppa över hindret med Gizmo efter mig. Så dum som jag är gör jag det och väl vid hindret säger jag "hopp". Men det jag inte vet är att Gizmo inte är vid hindret när jag säger "hopp". Så trogen och duktig han är hoppar han en bit innan (det var då ja sa att han skulle det) men räcker inte till för att komma över utan landar med framkroppen och hängandes med framtassarna över hindret.
Ja ett gott skratt fick vi oss, attans att jag inte filmade det!

2010-05-02 @ 18:18:45 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Hej hej jennie, hur mår du efter valborgshelgen? Solig måndag här, så man kan inte annat än bli glad :P

2010-05-03 @ 13:29:20
URL: http://fattybom.se
Postat av: CArin

å vad duktig han var!!! Gizmo är så fint namn, vi hade tänk döpa vår hund till det ända tills vi hämtade honom. Såg då att han var en liten Codak!



ha de gott

2010-05-03 @ 13:38:54
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0