Möte och kurs på en dag



Idag har jag och hela klassen suttit på möte med KY-myndigheterna. Ky är min utbildningen och myndigheten har varit här idag för att fråga oss om vad vi tycker om utbildningen, ledningen, lärarna och hela konceptet. Men det gick bra, bara vara sig själv och stå för vad man tycker så löser allt sig :)

Ska om cirka en timme på hundkurs och undra vad vi ska gå igenom idag. Hittills kan jag redan allt och börjar undra om vi är för duktiga för grundkursen. Visst att Gizmo kan skälla då och då men det gör ju de flesta hundarna. Men vi får se idag. Ska på ett besök på djursjukhuset nästa vecka och då får vi se vad som händer där. Vill veta hur man ska binda på rätt sätt om sin hund har trampat på något och blöder.

2010-03-17 @ 16:34:12 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

det hade varit jag som köpt henne precis som med theo. så skulle det ha tagit slut hade jag behållt henne. jag tror inte att det hade varit något problem mellan henne och theo. theo har mött många hundar under sitt korta liv, och gillat alla. sen valpar brukar inte ha problem med andra hundar och då skulle hon växa upp med honom. men det är ju tyvärr ekonomin, en annan sak om vi bott i sverige. och inte behövt ta med hundarna när man flyger liksom

2010-03-17 @ 17:19:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Ingrid

åååå så söt!!

2010-03-18 @ 02:04:17
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0