Vi säger godnatt

Jag har haft fullt upp idag och lär blir mer eller värre imorgon så nu säger jag och Gizmo godnatt. Eller jag säger godnatt efter Paradise Hotel och Gizmo verkar tycka det är godnatt nu. Han skulle lukta på min hand (då jag precis ätit lite vindruvor) och sen tog han sin tass över min hand och la sitt huvud i min hand.

Ska jobba några timmar imorgon under förmiddagen till eftermiddagen. Var ett tag sen sist och saknar mina så gullungar. Men har haft en gullunge hela dan idag, grannens dotter som är så himla go. Vi har varit i simhallen idag, men mer om det imorgon. Nu Godnatt!!


2010-01-18 @ 22:45:48 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åååååhååååå vilken pluttis! jag stötte på en pytteliten staffe idag. JAG VILL HA EN TILL BEBISHUND!

2010-01-19 @ 11:11:57
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Paméla

Gullisen!! Såå söt

2010-01-20 @ 21:29:39
URL: http://lilltibbens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0