Spricka i hälsen


Ursäkta bilden!

Har haft en stor spricka i hälen nu i flera dagar och jag har testat nästintill allt känns det som, massa krämar för sprickor och handkrämer och hudkrämmer.. Nu har jag gått med en väl insmjord häl (idomin) och nu hoppas jag det ska bli bättre. Har inte kunnat gått ut med Gizmo så långra rundor, så nu måste det läka så jag kan gå till det normala igen.. Om någon vet något bra tips så säg mer än gärna till, jag LIDERRRRR!!

2010-01-05 @ 17:46:33 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åh.. låter hemskt! jag skulle tippa på att idomin är det enda som hjälper, eller zinkpasta. om det blir värre bör du nog söka upp läkare.



och jag ja håller med dig as hell! ;D

2010-01-06 @ 00:12:03
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nej är det sant? fan det har vi missat totalt :P vissa banor har vi bara lyckats ta två.

vi har fastnat på värld fyra. när man ska ta sig till bossen på flygbåten eller vad man ska kalla det. vi tog oss till honom en gång och där var det hur svårt som helst. vi fick inte tag på honom en enda gång...

2010-01-06 @ 09:52:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0