Väntar på samtal

Sitter just nu och väntar på ett samtal ifrån vårdcentralen. Dom ringer alltid upp till en. Enligt röstlådan så ska jag bli uppringd kvart i nio, men man vet aldrig utan det kan bli kvart i 10 om jag har otur. Hostan har blivit värre och har varit sjuk nu i en vecka så nu måste jag ta hjälp av medicin, fast jag hatar ta mediciner. Vill gärna tro det kan försvinna av sig själv!

Vet inte om jag vågar chansa att dom inte ringer upp innan kvart i nio och hinner ut med hunden snabbt eller inte. Men han får väl hålla sig ett tag till, men det är nog inga problem!

2010-02-15 @ 08:18:42 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Usch vad jobbigt :/ Hoppas det finns något du kan få!

2010-02-15 @ 10:37:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

är det svininfluensan som är tillbaka? ALLA är helt plötsligt dåliga i halsen..

2010-02-15 @ 11:55:25
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0