Vilken natt

Vilken dag igår jag hade, och speciellt natten.
Igår hade jag en väldigt dålig dag. Jag spydde under natten och morgonen och hade lite feber och var i obalans. Jag ville bara gå i ide i några veckor och vakna upp bättre än tidigare. Och nu när sambon inte var hemma i veckan så bestämde jag mig för att åka till mamma och bli ompysslad där. Så jag packade ner lite saker och tog Gizmo med mig. Det var jätte skönt att få komma hem till mamma och sova där. Blir inte så ofta när vi båda har fullt upp på våra håll.

Och sen kom natten då. Det var dags att sova och klockan var runt 11. Mamma var jätte trött som hade slitit och jobbat hela dan, medans jag själv aldrig brukar kunna somna innan 12, inte nu med mina sömnproblem. Men jag gick ändå och la mig. När klockan var 2 på natten fick jag nog. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen och var påväg att bryta ihop. Ville bara sova men kunde inte. Och att mamma snarkar gjorde inte det lättare för mig och mina sömnproblem. När klockan var 3 så pratade jag med sambon och han var påväg hemåt så han fick hämta upp mig och köra hem mig. När vi väl kom hem, svintrött som jag var då vid halv 4, trodde jag att jag kunde få somna, men icke. Jag minns att jag var skit arg och tittade på klockan och den var halv 6. Antar att jag somnade efter det, MEN vaknade vid 11 och inte kunde sova längre.

Jag har sån värk i ryggen och en envis huvudvärk och är allmänt trött och grinig, det blir tidigt att sova ikväll, OM jag kan det vill säga!

2010-12-09 @ 15:20:41 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: linda

sv; Jo vi ska ha en tjej, eller det är 70% säkert att det e en liten tös som e beräknad den 14.e januari. Är lite spännande att få gå igenom en förlossning till. Det var verkligen en underbar känsla när jag födde min son. Det är den bästa upplevelsen jag någonsin haft i hela mitt liv!

2010-12-09 @ 15:54:27
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0