Håll tummarna

Strax ska Madde komma hit och då ska vi äta mat tillsammans.
Sambon är på jobbet och jobbar ju natt så han kommer hem imorgon bitti, så ikväll blir det tjejmys med Madde. Vi ska sedan åka iväg och kanske få en julgran gratis :) först till kvar var det så vi får se! Vi ska baka knäck och bara ha sällskap av varandra hela kvällen, det kommer bli helt underbart.
Tyvärr mår magen inte så bra, jag har spytt hela dan och inte fått behålla något, inte ens vatten, så jag har jätte ont i magen, eller rättaresagt magsäcken, men sitter med en apelsin som jag ska se om jag får i mig. Lite vitaminer ger mig energi!

2010-12-17 @ 15:42:08 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: L

Låter mysigt =) håller tummarna (Y)(Y)

2010-12-17 @ 21:17:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0