Dip-in nagellacksremover

Jag läste hos Simone att hon hade haft sin dip-in remover (nagellacksborttagning) i 7 veckor och den fungerade utmärkt fortfarande. Jag har nämnligen aldrig "vågat" testa den, men nu ska jag ta mig i kragen och köpa en sådan. Byter nästan lack var 3:e dag, och påtal om byta nagellack så har jag gjort min egna fransk manikyr på rekordtid 20 min innan det var dags att jobba. Den har tyvärr flagnat nu efter slit med lådor och mynthantering på jobbet så ska göra om det nu någon dag så då lägger jag upp en bild..


Självklart kommer jag att välja den miljövänliga!!

2010-08-22 @ 15:56:11 Naglar Permalink


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

åh vilken bra beskrivning om edward, precis så som jag tycker men kunde inte sätta ord på det. TACK haha :D

2010-08-22 @ 17:37:01
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: S A R A

har en sådan , den funkar jätte bra! :)

allt bra?

2010-08-22 @ 22:41:36
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0