Mina eviga kärlekar



Varje dag tänker jag på dig Snuttan. Jag ångrar att du fick lämna mig, men samtidigt så var jag tvungen att göra det bästa för dig. Och det var att lämna all smärta och lidande och komma till ett nytt hem där jag vet att du bekvara över mig. Min ängel! Men saknaden är så stor. Nu kan jag äntligen ställa upp alla fotoramarna igen och tittar på dig, känna dig liggandes i min famn och ta det sista lugnande andetaget. Att känna din trygghet och ditt lugn var det bästa du kunde ge mig utöver alla år du har funnits i mitt liv. Men gud vad svårt det är att inte känna sorg och smärta då jag tänker på dig. Men du ska veta att du är min första kärlek och du kommer alltid ligga närmst mitt hjärta. Jag tänker på dig varje dag och jag kommer alltid att älska dig. För att du kände alltid på dig när jag mådde dåligt, du skyddade mig och du fick mig att känna mig glad när du kom och la dig vid min sida <3 Jag älskar dig i evighet <3





Gizmo min solstråle. Jag är så oerhört glad över att du finns i mitt liv. Att jag slet som ett djur för att spara ihop pengarna för att du skulle bli min, skulle jag göra om och till och med slita ännu mer. Efter att Snuttan lämnade mig så var jag så ledsen och deppig, men sen när jag väl skulle komma och hämta dig så fick du mig på andra tankar. Du fick mig även att låta mig sorgarbete få vänta för nu var du på väg och inte visste jag att du kunde få mig att känna värme, kärlek, trygghet och det bästa av allt älskad. Jag minns när jag satt i bilen, väntaden på att vägfärjan över till dig skulle komma. Hur det pirrade i magen och hur jag inte kunde sluta le. När vi körde upp på uppfarten, gick in i huset och bara ville springa fram till dig. När Paméla tog upp dig och gav dig till mig, det var då jag visste att du var absolut den rätta för mig, att du skulle kunna göra mig lycklig och att jag skulle kunna ge dig lycka och ett kärleksfullt hem. Nu 8 veckor sénare så har min kärlek bara vuxit och jag kommer göra allt för dig. Du är det bästa som har hänt mig sen Snuttan lämnade mig och du kommer alltid att ha en plats i mit hjärta <3 Jag älskar dig min bebis, mitt allt!

2009-11-05 @ 18:31:59 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

SV jag har faktiskt ingen aning hur det ser ut med Twilight saga filmer framöver, hoppas på att alla komemr bara :D

2009-11-05 @ 23:03:05
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Kan tänka mig du använder hans, såå gott! DDet är ju ändå som leggings :

2009-11-06 @ 09:54:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Paméla

Puss och kram!

2009-11-10 @ 00:04:55
URL: http://http:/xocai.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0