Workout

Okej så lat som jag har varit så har jag än inte återigen fyllt på mitt gymkort. Det har varit otroligt mcyket i skolan, med hunden och mycket mera. Men nu så är jag tillbaka på träningsspåret igen. Jag vill ju träna, det är ju inte det att jag inte vill utan det har bara inte blivit av. Men nu ska det bli ett gymkort efter nyår, då ny period börjar. Och jag har valt att skaffa mig ett halvårs kort på Nautilus, där jag har tillgång till simhallen med.
Så då kan jag välja mellan att gyma eller simma. Eller både gyma och simma :)

Nedanför ser du de nya gymkläder jag funderar på att köpa. Kan vara skönt att varier mellan långarmad tröja eller en top. Jag har en tendens att svetta mycket när jag tränar så jag måste ha lite ombyten att välja mellan.


     
 Träningskläderna kan ni hitta på www.stadium.se

2009-12-02 @ 19:57:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Nu har jag äntligen hittat tillbaka! Läst igenom allt men säger bara hejsan här! Jätte fin matburk!! Kramiz

2009-12-02 @ 20:23:45
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0