The world is flashing by, Higher Higher Higher

Erik Grönwall - Higher




Jag blir sååååå irriterad. Det är så många saker som jag stör mig på. Jag skulle beställa vinnar låten till mobilen. Fick en massa sms och länkar som jag skulle hämta låten ifrån, dom drog pengarna och sen kommer inte låten ner, det står att det kan ta sin tid. Ja men en hela dga kan det ändå inte ta. Nu har jag iallafall betalt för låten och inte fått den, Fy skäms TV4!
Men jag kan iallafall säga det at jag fick låten på något annat sätt :)

Sen måste jag säga att folk har svårt att låta andra föra fram sina åsikter. Bara för att man tycker en sak så är dte varken rätt eller fel, en åsikt eller tycke kan aldrig vara fel eller rätt. Vissa människor har så stort ego att man inte ens kan behärska sig, Men vi alla är ju olika, men låt varandra vara det då!

 

 

2009-12-12 @ 17:39:34 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0