More snow

Mera snö är påväg hos mig, och tänkte jag skulle vara duktig och ta en bild på hur MKT snö dte har kommit nu, men det syns så dålig :(

                         

Inte mycket sömn blev det inatt, då sambo var ute och jag vaknade halv 5 och ingen låg bredvid mig. Ringde och han sa han var hos en vän men skulle snart hem. Klockan ringde halv 9 och ingen sambo hemma ännu. Vid 9 kom han hem. Då vsade det sig att han hade gått på efterfest, åkt "pulka" hela morgonen och sen satt ihop en dator :/

Nu ska jag och hunden ut i snön, ta en långpromenad och sen sopa av bilen. Kommit en hel del snö. Och ev. lite pulka åkning :D

2009-12-19 @ 11:49:29 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0