Fredagsmys...

... med Gizmo blir det ikväll. Oj vad jag har saknat Gizmo denna veckan, det har varit så mycket i skolan och nu är det skönt att vara ledig några dagar och få sova ut, tänka ut en massa och ha lite kvalitetstid med honom. Har en del träning att göra. Nu är julklapparna till sambon klara, 3 st blev det. NU återstå det bara resten.

Har pratat med Sis (lilla systern) en stund nyss. Det var ju så länge sen vi sågs, saknar henne något enormt mcyket men hon sa att hon kommer upp till mig i januari. Första gånger hon får träffa Gizmo med. Ja när vi bor så pass långt ifrån varandra blir det inte att man ses varje helg,eller knappt en gång i månaden. Hon har sin skolan och jag min så det finns knappt tid. Men nu så, bara en månad kvar så det ska bli riktigt kul!


( gammal bild sen vi var barn, jag syster och snuttan )


Nu blir det att mysa i soffan och ta det lugnt, är enormt trött och vet inte exakt varför heller :/ Men det blir Idol ikväll och sen sova antar jag! Godkväll!


R.I.P Snuttan.
Saknar dig jätte mycket och du är den sista jag tittar på innan jag ska sova.
Folk säger att man inte kan köpa lycka för pengar, men där har dom fel.
Du gjorde mig lycklig <3  Älskar dig!

2009-12-04 @ 19:26:34 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: suss

Ahh, mysig bild, är alltid rolig att kolla gamla fotografier =)

2009-12-04 @ 22:56:59
URL: http://mastercat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0