Torsdag, dan innan helg

Godmorgon på er :)
Här har vi varit vakna sedan 6. Det är tydligen Malvas nya tid att vakna, inte halv 7 - 7 som hon brukade, gilla läget Jennie :)
Jag har en känsla att det vankas en sovstund snart här, Malva gnuggar sig i ögonen och sitter i min famn och myser..

Idag är solen framme, så det väntas en promenad till lekplatsen, en tur förbi Öppna Förskolan och sen städning idag. Men det är ingen broska med städningen, jag putsade ändå fönsterna igår och förtjänar en dag ifrån städning :))

2012-03-15 @ 08:12:08 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Lina

Här är en till liten som numer vaknar 06, usch är inte människa den tiden :P



Ja fönsterskrapa skall införhandlas nu när det börjar bli lite varmare så jag kan ta fönstrerna på utsidan också :)



Hoppas ni får en kanon dag! kram

2012-03-15 @ 10:23:24
URL: http://www.linaslycka.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en bra dag på öppna förskolan och så =)



Jag är så glad så länge pojkarna vaknar vid halv åtta-åtta...



Kram.

2012-03-15 @ 10:50:09
Postat av: Sandra - Mamma till Leon och väntar syskon i september

Sv: Klart du får fråga :)



Jag sa redan när jag var gravid med Leon att jag inte ville ha "för långt" mellan barnen. Jag kände att 1,5 år mellan hade varit en bra åldersskillnad. Varför jag tyckte/tycker det är dels för att dom i den åldern inte har börjat känna svartsjuka än och det skulle vara skönt att undvika att Leon blev svartsjuk när det kommer någon annan som snor mamma och pappas uppmärksamhet. Sen hoppas jag att dom kommer kunna ha jätteroligt med varandra och gilla i princip samma lekar i och med att dom nästan är lika gamla.



Nu blev det ju tätare än 1,5 år, så det var egentligen inte planerat. Jag hade planer på att vi kanske skulle börja försöka med syskon i april/maj, men nu tog det sig några månader innan det och det är vi bara glada för :)

2012-03-15 @ 15:29:54
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0