Söndagsmys

Vilken mysig dag Malva och jag har haft. Vi började morgonen med en glad dotter, hyfsat utvilad mamma och solsken :)
Efter Malvas första men korta powernap på 10min så satte vi oss på cykeln och cyklade iväg. Vi svängde ju förbi Madde och på hemvägen tog vi affären.
Malva gillar verkligen att sitta bak på cykeln :)

Jag har pysslat klart på en sak nu, och när den är redo så ska Madde få den, av mig och Malva :) Lite som en tack-för-att-du-finns-gåva, en personlig gåva.. Ni får se "det när Madde har fått den..

Nu ska jag börja med maten, sveper ihop lite tacos, massor av grönsaker som måste ätas upp :))

2012-03-25 @ 16:20:46 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag älskar er så otroligt mycket! <3

2012-03-26 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0