Ny dator

Ja idag blev dte en ny dator till mig, fast sambon valde den då den är bådas men ska användas främst av mig då min ska befinna sig på tippen snart och sambon faktiskt har en annan dator som han använder till sina projekt..
Men självklart får jag inte sååå mycket tid vid dator då den ska dleas på hårddisken och fixas lite så den är brukarbar för bådas del
+
att Malva sover NU sin första sovstund för dagen :/ Hon har varit på otroligt bra humör hela dagen fram tills hon nu insåg hur trött hon var men ville ej sova. Nu ligger hon iallafall och sover (på ett täcke på golvet) medans jag nu ska diska upp lite. Icke kan man sätta henne någon annanstans är på golvet eller i gå stolen för hon försöker krypa och resa sig hela tiden och kyckas inte fullt ut ÄN :(


2012-01-12 @ 16:04:47 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0