Myspys

Nyss var Madde här på besök.
Det var alldeles för länge sedan vi sågs, fy skäms på oss. Dock helt underbart var det, älskade vän. Det går liksom inte att beskrivs hur otroligt skönt det är att få träffas när man ej träffas på såååå lång tid. Våra schema har liksom inte gått att få ihop. Malva bara gillade att Madde var här, jätte glad och busig och inte blyg :)

Idag blev det ett träningspass på en timme bara. Mådde illa när jag var på gymmet och "vågade" inte ta fullt ut ifall jag skulle spy :) Men skönt var det att få träna lite iallafall..

2012-02-09 @ 16:34:41 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

hej,

jag har nyligen fixat en ny blogg, så det vore kul om du kollade in den och sa din åsikt. :)

kram

2012-02-10 @ 07:38:18
URL: http://roblessara.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag älskar er alla så mycket <3

2012-02-10 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0