I think im fallling to sleep

Jag är jätte trött, sitter och gnuggar mig i ögonen, känns som jag har grus i dem.
Malva somnade för en timme sedan och jag skulle inte förvåna mig om hon vaknar när jag ska gå och lägga mig, vilket blir nog ganska snart. Men först måste Gizmo rastas och då Malva ligger och sover så får det bli runt husen. hann ej med någon längre promenad bid 5 tiden då det ej passade Malva.
Och nu hoppas jag hon sover medans jag är ute. Hon har visserligen aldrig vaknat annars när jag varit ute med Gizmo..

Och kallt har vi det, 17,4 grader inomhus :/ Det är sinnessjukt att värmen är på full värme men ändå är det kallt. Inte konstigt vi är täppta i näsan och känner oss dunderförkylda. Nä tända alla ljus jag bara kan blir det, täcket o soffan och lite plättar till kvällens måltid :)


Min ända pojke (förutom sambon) <3 Gossen min!

2012-02-06 @ 19:37:32 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: monia

Hej! Har tävlingar i bloggen som kanske kan passa dig ? :) Kika gärna in under kategorin "TÄVLINGAR"



Presentkort hos hejbaby.se och en body med värmeindikator som signalerar när barnets kroppstemp blir för hög.

Och kom ihåg: Tävlar man inte - kan man inte vinna ;)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-02-06 @ 19:44:08
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Nej fy det rekommenderar jag inte, jag hade aldrig klarat av att se den själv! :P Så vänta tills micke är hemma haha :) Och då är jag ändå rätt tålig när det gäller skräckfilmer, men psykiska spökgrejer klarar jag inte av..! Vad söööt Gizmo är, tibetansk spaniel är verkligen en sjukt fin ras. :D

2012-02-06 @ 20:36:16
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: tack ska du ha! ja, hon är på bra humör ändå. Men blir besök på bvc imrgon för att kolla ögonen, de rinner och kletar sig hela tiden :/

2012-02-06 @ 21:55:40
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0