Det börjar närma sig

Jag vet inte om det är för att Malva var i vår säng, att täckena var i vägen men innan när vi tog en kort powernap vaknade jag till att Malva stod på knäna i krypläge och gungade fram och tillbaka :)
Hon vill ju bara krypa, hon blir jätte ledsen och sur för att det inte fungerar och då blir jag ledsen :( Men när vi minst anar det så kryper hon iväg. Medans M tror att Malva kommer lära sig gå före att krypa. Spännande de är med denna utvecklingen :))

2012-02-07 @ 14:12:53 Malva 6 - 9 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Michelle - gravid i v.39 <3

Svar: Jaaa nu lääängtar jag verkligen supermycket! :) Hoppas du får en fin dag! Kram

2012-02-07 @ 15:35:29
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Postat av: fia

vi trodde också att cornelia skulle börja gå istället för att krypa, hon stod på alla 4 och blev SKIT arg, men sen en dag när jag satt och skruvade ihop en möbel, då bara kröp hon till mig, haha, blev så chockad, så antingen kommer det när du minst anar eller så börjar hon gå direkt:D

2012-02-08 @ 08:27:16
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0