Dagen lång

Dagen började med ett tidigt pass på gymmet + en träff med min tränare. Vi gick igenom lite fler övningar jag ska göra. Då jag har en svankig rygg och får lätt problem och ont i ryggen vid träning så känns det nu bra med det nya passet och nu ska det testas en månad och se hur det går :)
Sedan blev dét hem och gå ut med Gizmo, som blev en kort runda på 25 minuter. In i duschen, busa med Malva och sedan tog vi en powernap tillsammans, hela familjen. Lagade mat åt sambon innan han åkte till jobbet, diskade och sedan tog vi en långpromenad på 1½ timme i det underbara väder. Solen sken och värmen låg på så gott :) Det var till och med för varmt för Malva att ha sin overall i åkpåsen så det blev jackan och en filt i knäet i åkpåsen..

Malva typ halvkryper/halv hasar sig fram, vilket resulterade till att hon var med sina fingrar i eluttagen :/ Så där har vi nu satt eltejp för att hon ej ska pilla, men hon slog pannan i kontaken ändå och har nu ett rakt blåmärke :( Men jag antar att detta bara är början och att jag måste vänja mig, men jag vill inte det..

Jag har tyvärr fastnat för Big Brother (BB), men jag klarar bara inte av hon den dumma blonda tjejen, Hanna tror jag hon heter. Hon måste ju bara spela att vara så dum i huvudet, eller är hon sån tro? Jag skulle iallafall skämmas om det vore min dotter, att agera ocg bete sig som hon gör.. Nej stackars tjej, det är ju faktiskt synd om henne, något är ju trasigt!

 

2012-02-21 @ 19:42:13 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi köpte någon på apoteket med flour i!!



Hehe det är lätt att man fastnar för BB, det har vi också gjort. Håller med om att hon tjejen du menar inte verkar riktigt frisk!!

2012-02-21 @ 20:19:39
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Tack :) Det var en hel ungsform i glas som krossades och som Minna trillade rätt ner i.. Tack och lov tog hon emot sig med båda händerna istället för att trilla med kroppen, och händerna brukar ju kunna läka rätt bra!

Kram!

2012-02-21 @ 20:21:24
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Det där med elkontakter är lurigt! Köp skydd som man sätter i, superbra! Finns lite överallt. Bla. Ikea och babyproffsen :)



Javisst är tavlan fin. Jag älskar den! Hon har de bara som hobby, men vill du ha en så kan jag fråga henne om du kan göra en liten beställning? :) Hihi!

Kram

2012-02-21 @ 20:46:36
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Tack så mycket :) De är väldigt enkelt. Bara att skruva isär stolen, ta dynorna och klippa upp de gamla sitsarna. Sen köpte jag vaxduk och klädde dom med. Använde häftpistol för att fästa på själva dynan.



Låter kanske svårt men de va enkelt :)

2012-02-22 @ 20:00:27
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Sara - Snyggare Naglar

Sv: Jaa, gillar den brickan! :) Sorry för sent svar, missade lite kommentarer! Men tror jag köpte den i ett set från Amazon :)



Den där Hanna verkar helt lost! HOPPAS hon bara driver, annars blir man ju orolig.. :o Eller, man blir ju orolig om hon driver också, varför vill man framstå sådär?..

2012-02-22 @ 21:19:43
URL: http://snyggarenaglar.blogg.se/
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Förlåt att svaret kommer så sent. Men bättre sent än aldrig =)

Jag minns som sagt inte vad affären heter, men nu har jag hittat vart dom går att köpa på nätet och som dessutom va billigare på nätet.

http://www.bagarenochkocken.se/baktillbehor/bunkar-skalar/rice-plastburkar-12-smaburkar-rektangulara-runda-50.0.1209.1/?group=prod_prod_grp-s1%2F163

2012-02-22 @ 22:04:05
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0