BVC och gymmet

Dagens besök på BVC gick bra.
Malva följer sin kurva jätte fint och bra. Alltså en vikt på 8.8kg och en lång på hela 70 cm :)
Min lilla kärleksklump <3 Vi har fått lite tider så vi kan gå och träffa en tandläkare, en distriktsköterska och någon mer med en doktorexamens :)


mums med majskrok, the number one :)


Idag fick jag ställa klockan på 07.00 för att hinna upp och sedan bege mig till gymmet och träffa min PT (personlig tränare). Vi gick igenom lite övningar som jag ska följa noggrant i 2 veckor sedan ska jag tillbaka och då ska vi ses igen. I och med att jag har problem med mitt knä så har jag även fått hemma uppgifter som jag ska göra varje dag, vilket jag kommer få göra hemma på kvällen när Malva somnat. Men jag fick hans mobil nummer så jag kunde sms:a honom om jag hade undringar över något eller om det var så att jag behövde träffa honom. Det är ju pinsamt hur i oform jag är :/ Men nu ska det bli ändringar. Dock fick jag mycket beröm för min hållning, att jag var så rak i ryggen  och att jag hade starka ryggmuskler. Men efter passet idag kommer jag säkert få träningsvärk av, men imorgon bittit ska jag tillbaka och träna HÅRT :)
Sen att han var snygg med, ja det gjorde ju hela morgonen bättre ;) hihi..

2012-02-06 @ 13:59:51 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Alicia

Hi hi nej städa sitt rum är hon inge vidare på, däremot att drafram allt som finns i hela lägenheten :)

Hon är 13 månader.

Hur gammal är ditt lilla charmtroll?

2012-02-06 @ 14:27:21
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: My - Mamma till Alma

haha, alma vägde 8460 och var 69 lång på 4 månaders kontrollen :P

2012-02-07 @ 00:51:59
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0