Black and Silver

                  


Ja som ni vet så är ett av mina intressen naglar.
Fast att jag varken har långa naglar eller är speciellt duktig men Övning ger Färdighet + en hel del tålamod :) Efter min andra prövning av vatten marmorering och jag låg på mina knän 2 dagar efter designen så började det flaga lite pga mitt dåliga överlack och jag klarar inte av flagnat nagellack. På andra bryr jag mig inte om, men på mig själv är det fulatse jag vet.

Så en ny design blev det. Min inspiration var leopard, men då jag ville ha svarta naglar så blev det de & ett väldigt silvrigt lack som är själva leopardmönstret då inget annat lack jag hade hemma blev så tydligt mönster som det silvriga. Ni får ignorera de som kommit utanför, bilden togs i onsdagskväll (sent) då jag precis blivit klar och väntar på att det skulle torka rejält.

2012-02-10 @ 21:30:34 Naglar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0