Sovrummet Före & Efter

Ni får ursäkta bildkvaliten men bilderna är tagna med mobilen då min kamera var på laddning..

När jag var på Gekås Ullared så hann jag tyvärr ej med Hem-avdelningen, utan jag fick ta den på vägen till kassorna och jag hittade en gardinkappa till sovrummet, nya påslakanset och en en ny lampa. Så igår när jag höll på att tvätta och storstäda så blev det inte ändring i sovrummet..



FÖRE - täckena låg på vädring därav ser man madressen.


EFTER - nya påslakansetet som är sååå mjukt och fint :), gardinkappa låter ljuset släppas in och gör rummet större.


Självklart Malvis också skulle få nytt :)

2012-04-27 @ 13:03:40 Inredning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0