Ny vecka - Nya tag

Idag, trots att jag ännu ej känner mig helt hundra, så ska jag ut och springa sedan.
Nu ska magen bort. Den är slapp och behöver stramas åt, och med det tänker jag få först igång min kondition och sedan börja göra min övningar för att få bort magen.  Nu i efterhand kan jag inte riktigt se att Malva har legat i min mage. Visserligen var hon mindre och magen gigantisk, men ändå. Det är svårt att inse ändå, lite overkligt och faktiskt otäckt när man tänker efter.

Ja det var ju sol imorse, men nu blåser det och är mullet. Känns som om det ska börja regna vilken sekund som helst, så idag blir det vår bakdag och mysdag. Ut och springa ska jag göra när sambon har klivit upp. Han har ju jobbat tills halv 7 imorse så han får sova ut,.

Ska imorgon börja använda min stegräknare som jag ska ha på min hela dagen, nu ska det räknas steg :) Ska bara hitta den först men sen så!

2011-09-05 @ 12:01:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian ♥

Ouff ja, det gjorde ont i Mamma-hjärtat :P Men det verkar som att det gick bra. Jag har alvedon hemma ifall han skulle bli dålig framåt kvällen!

2011-09-05 @ 12:22:25
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Vivi

Tack för kommentaren! Jo jag gillade verkligen färgen, lagom höstig (det är väl dags att erkänna att det inte längre är sommar :( )

Vilken härlig sida du har, hoppas det gick bra att springa !

2011-09-05 @ 12:40:58
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: Jessica

Jag skulle behöva det med =/ men fan orkar inte haha.... hoppas du får en bra dag kram

2011-09-05 @ 13:23:39
URL: http://bonusfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0