Ny app

Idag så såg jag att man nu kunde ladda ner en gratis mobilapp från blogg.se vilket jag gilllar, om den nu fungerar. Så detta blir ett test :)

Idag var vi på Ikea och köpte en ny korthårig matta till vardagsrummet som ej var svart. Jag älskar min gamla håriga svarta matta men med en hund som fäller och har ljus päls så fick det bli en korthårig grå matta med vita detaljer på. Vet ej om jag riktigt tyckte det passade så bra, är ju van vid den svarta så kan vara det. 2 vita stora plädar till soffan och rosa lakan till Malva blev det med :) Så nu sover hon i sin renbäddade prinsessäng..

2011-09-27 @ 19:57:44 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jag kunde inte blogga med appen, får hoppas det bara är tillfälligt :) ska testa igen senare idag

2011-09-28 @ 08:47:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Lisa&Love

Vart hittade du appen? letat som tusan... Hoppas ni kryar på er! Kram

2011-09-29 @ 11:22:48
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0